lunes, febrero 14, 2005

LA CRISI DEL CARMEL

El Barri del Carmel, és un barri de barcelona per on si estaven fent les obres d'ampliació de la lina 5 de metro, i d'un dia per l'altre es va ensorrar el tunel i consequentment l'edifici que hi havia a sobre, pel q ha deixat un miler d'afectats.
Doncs bé, resulta ser que estic treballant a l'operació CARMEL, subcontractat per INDRA, realitzo la meva tasca de programador VBA i SQL dsd el dia 1 de febrer a la tarda. No se el que durarà aqueta subcontractació però pel cas és que m'ha servit per moltes coses, entre elles recordar programació, i d'altre banda coneixer molta gent, companys de feina divertits, seriosos, importants... incloent-hi el senyor Clos i el Senyor Maragall que vaig veure'ls en un dels dies q van venir al centre d control, encara q el ZP no el vaig poder vore el dia q va venir.. cosa q no em treu el son, lògicament.

El millor de tot sense cap mena d dubte ha sigut coneixer gent, i jo ja se perquè ho dic :P

No hay comentarios: