lunes, enero 22, 2007

Dilluns

Tornem a començar la setmana, avui m'he llevat després de descansar del cap de setmana, perquè realment he acavat cansat i destrossat, sortir i després treballar està bé, però masses dies és perjudicial per la salut.
Ahir la jornada de teball va estar bé, vaig tenir feina però no gaire estressada, i vaig estar ben acompanyat, imagineu-vos que ens va donar temps de fer una sesió de massatges entre les companyes :P
Després en acavat de treballar, amb els peus fets un nyap vem anar a fer un crep, i mira per sorpresa em vaig trobar una amiga treballant i que li vaig donar ànims per acavar la jornada, després van apareixer els amics que tornaven del cinema.
Finalment a tarragona, cap a la 1 de la matinada, ens vem trovar amb la sorpresa que als carrers del voltant de casa comencen a asfaltar-los... això vol dir que els nostres llocs d'aparcament han quedat reduïts i limitats.

Ara per la tarda se m'ha ocurregut anar a la facultat a veure si havien sortit notes dels examens de la setmana passada, i efectivament han sortit, m'alegra poder dir que he aprovat, però malauradament no arrivo a la nota que demanaven per aprovar, superar notes de 7 i quedar-se a mig punt.. no anima gaire :(
D'altre banda han començat a sortir llocs per anar a fer pràctiques i de moment, les llistes amb el meu nom encara no han sortit encara, d'altre banda us diré que jo ja se on aniré :P

Ara aviam si estudio o algo, apa ens veiem

No hay comentarios: