lunes, febrero 20, 2006

Retrovaments

Fets fortuïts durant la nit em deien que havia de passar alguna cosa interesant, primer de tot em vaig retrobar amb un dels meus millors amics que per diferencies de població i modes de vida no ens haviem vist desde feia un any com a mínim, després vaig aconseguir entrar de franc en un local fent servir la documentació del meu brother, després al guardaropia no em van cobrar, em van tornar els meus calers pensant-se q li havia donat de més.
Després demano consumicions i em perdonen un €, no es gaire però en aquets temps q corren ja n'hi ha prou. I després d'anar xerrant amb els amics i amigues, em vaig retrobar amb una gran amistat meva, que per descuït en part dels dos, haviem oblidat, evidentment després d'haver compartit molts anys d'amistats, per circumstàncies de la vida ens vem haver de distanciar, i ahir després de varis retrovaments ens vem decidir a parlar, me n'alegro molt perquè la vida sembla ser que li respon, i això m'omple d'alegria, jo per part meva també em van bé les coses, us he dit ja que marxo cap a Edimburg, Escòcia, doncs això :P

Res més, deixo un pensament per a aqueta persona en concret i després per la resta d'amistats que per mi formen part d'una família.

No hay comentarios: