viernes, septiembre 15, 2006

La tempesta i demés

Ahir un servidor tenia festa de la feina, però casualment va ser un d'aquells dies que desitjaries haver-hi anat, només per estalviar-te tots els mals de caps que va comportar-me quedar-me a casona.

Per començar diré que la nit anterior vaig anar a pendre algo amb els amics i a fer uns billars fins les 2 de la matinada. I seguidament diré que 3 hores després em llevaba la gossa entre crits i cops de cua, perquè hi havia una tormenta de llamps i trons de les de pel·lícula, va tocar acurrucar-la com si es tractes d'un nadó. Més tard, ma germà s'ha llevat per anar a treballar i com no, jo també m'he llevat. Una hora després ho així han vingut intervencions varies de mon cosí, avia, abuela, telefon... llevant-me en intervals de quart d'hora. Resumint, NO HE DORMIT.

Després de tot aquet follon ha tocat dinar, sense incidències, però en acabat a cap a les 4 d la tarda ha començat a devallar la llum, els de FECSA estaven arreglant un cable d'electre que havia caigut al carrer del darrera, llavors han anat apagant i encenent varies vegades, amb les pujades i baixades de tensió i la conseqüent catàstrofe, és a dir, se m'han FOS, CREMAT, molts dels electrodomèstics de casa: tele, nevera, caldera, etc.... diguessim que molt bo el dia no va ser.

Borron, i torne'm-hi

No hay comentarios: