martes, diciembre 19, 2006

Comencem el Nadal

Com cada any, i enguany més aviat, convoco referendum per triar que fem.
No penseu en lo que feu cada any, és a dir, sigueu innovador, i si es vol fer
el mateix de sempre exposeu el perquè ho trieu.

Les propostes d'enguany les anirés postejant aquí.

La meva proposta:

- Tarragona a casa de l'Oriol i meva. L'any passat l'experiència pels pocs
que vem ser va ser molt bona, vem anar a comprar al super a la tarda, vem
fer campanades al pis i després vem sortir per tarragona, on l'oferta de
locals del port ens va deixar escollir l'ambient en el qual acavar la nit.

... I vosaltres que proposeu?

Us prego a tots que no respongueu amb "jo el que facin els demés m'està
bé", prefereixo que dongueu una opinió.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

wenas a tots Com ha dit el carles una de les propostes es a casa de la iaia a sabadell on estarem sols, Per donar més detalls tenim: -una llarga casa que dona a 2 carrers a 15 min de la festa a peu com ha dit el Carles , poder beure i no haber de aparcar que costa, opcio taxi uns 4 eurus per els mes burgesos. -les cases colindants buides o abandonades o en proces de especulació inmobiliaria , per tant no hi haura problemes de acústica. -la entrada a la "festa grossa" val 30€ anticipada 3 consumicions + cotillons i altres parides per entrar al borabora(ties) al D&D(de sabadell) o al dalai(ni flowers) , pero també hi ha baretos que suposo que obriran fins a les tantes , el problema es que no em conec els baretos/pubs . més info http://www.grupsweetbox.com/ -per dormir hi ha disponibles 2 llits lliures un sillo i un llit a la zona antigua(potser fred) , que jo hi he dormit -unicament podem tenir problemes de logistica si som mes de 6 per sopar. ah i que el lavabo esta al pati per si sa de sortir a vomitar.

Anónimo dijo...

jo comento..que em fa gràcia jeje jo opinaré poquet bàsicament pq pel tema del sopar segurament ja estaré encolumada sopant a bcn.Però dp les festes per bcn son super cares,uns 45€ i passem.La opció es anar on aneu vusaltres exceptuant tgn pq està molt lluny.Jo trio o sabadell o vilafranca,però que la cosa no sigui cara eh...la entrada a la festa grossa tb augmenta de preu pero si val la pena...el que decidiu ho consultaré al acompanyant però alguna cosa farem ;)

Anónimo dijo...

Bueno,
si fos per mi aníria a algún lloc de BCN, com el Get Back, però està molt
car de cara a cap d'any i hi ha tot el merdé del sopar i tal.
Bueno, suposo que l¡opció de Sabadell és bona, tot i que em fa por l'ambient
killet que té akella ciutat i la fama de baralles nocturnes, però bé.