viernes, abril 13, 2007

La història i la Indignació

Resulta que avui he rebut la trucada d'una companya de classe i amiga, i m'ha explicat que el treball d'història que vem fer plegats es presentarà al congrés internacional d'infermeria que es fa a Canarias, doncs bé, a partir d'aquí ve la indignació, per presentar el treball havien de posar el nom de 6 persones, resulta que al treball erem 5 persones, i de professores n'hi han 2, així que s'havia d'excloure algú del grup, i endevineu a qui li ha tocat ser exclòs, doncs sí a mi, el motiu: "havia sigut dels últims en entrar al grup".

Ara us faré 5 centims de com va anar lo del grup: a mi em faltava grup per al treball, i una de les que feia el treball em va oferir entrar-hi, i vaig acceptar, llabors em vaig posar a fer feina amb la resta, vaig fer la part que em va tocar, no molta perquè estava voi tot fet, però vaig resumir alguns articles i vaig fer la part gràfica del power point i la de resum, és a dir, la part creativa. L'altre noia que va entrar al grup al mateix temps que jo va resumir la seva part i no va fer res més, no va participar amb la resta del grup en res, no dirigia la paraula a ningú, no parlava amb ningú, no es relacionava, és a dir, una total autista.


Resultat, em sento indignat, com poden posar el nom d'una persona que en prou feines ha fet res per aquest treball? les meves companyes estan superindignades i reclamaran que si es publica l'article no aparegui el nom d'aquesta noia, perquè com bé elles diuen "Tu t'ho has currat molt més". La llàstima són els 2 fòsils que tinc per professores, que m'han exclòs per un motiu "PATILLERO", o potser m'han discriminat perquè era l'únic noi? potser és un cas de sexisme però a l'inrevés, he patit un abús de feminisme??

No en tinc ni idea però pel cas estic indignat, sóc partícep d'un treball que possiblement es publicarà a una revista d'infermeria, i el meu nom serà un oblit per la memòria.

No hay comentarios: