lunes, julio 07, 2008

El principi d'incertesa

Dimarts passat vaig saber finalment les 2 últimes notes que em quedaven, una d'elles aprovada, i l'altre en una situació compromesa, m'explico:
L'examen constava de 2 parts, una part teòrica que necessitaves un 3 com a mínim per fer mitjana, i després hi havia la part de casos que necessitaves com a mínim un 2.
Doncs bé, el meu cas, és que tinc un 3'75 de teòrica, i un 1'25 de casos, si ho sumes... un 5, aprovat. Però la professora es va negar a aprovar-me perquè no havia superat el 2 que demanava per casos.
Així que vaig pendre la determinació de parlar amb la Rectora de la facultat, i després de buscar-la molt, a última hora de la tarda vaig rebre una trucada d'una amiga que treballa a la facultat i que va aconseguir que jo pogués parlar amb ella.
Li vaig explicar la situació, i li vaig demanar que s'ho penses, tot amb molt bones maneres, així que ella em va dir que s'ho mirarien, i que l'havia de trucar, o que ella trucaria la pròxima setmana.

Així que ara mateix estic amb el principi d'incertesa, és a dir, no se si trucaran avui o demà o l'altre, el que sí que se, és que ara mateix ho tinc difícil per anar a la facultat depenent del dia que em diguin, ja que ara ja torno a fer torns normals a l'hospital.

No hay comentarios: