lunes, mayo 16, 2011

Tornem a escriure

Després de no piular gaire pel blog, m'he decidit a fer unes linies per a veure la meva evolució desde el punt on estic ara, m'explico, ja fa pocs dies a la feina se'm va facilitar informació per a realitzar uns estudis de postgrau i se'm va acompanyar d'una breu explicació, em van dir que el tema feina estava molt complicat i que el millor seria pensar en estudiar alguna cosa.

A partir d'aquí ja dono per suposat que finalitzaré contracte en poques setmanes, i la perspectiva de futur és nul·la, ni als centres de primària ni als hospitals dels meus voltants agafen suplents, així que només tinc possibilitats d'entrar a la borsa de treball més gran que hi ha, o més ben dit, de NO-treball, l'INEM. Potser m'adelanto als esdveniments però de moment vaig mirant estudis de postgrau i màsters però creieu-me el preu que tenen contrasten amb els diners amb el que hauré de sobreviure posteriorment, espero veure una millor evolució, de moment aquí deixo la meva primera constància de que estic fent algo per al canvi.

No hay comentarios: