martes, agosto 30, 2005

Empalmada 2k5

Ja tinc penjadetes les fotos de la nit d'ahir!!!! Hi ha poques perquè vaig estar enredat amb alguns assumptes :P

Per cert, avui m'aburria i he decidit canviar l'esquema d'imatge del blog a un to més... verd que és lo que som, una colla de (vells) VERDS!!!

També vull dir que ja comença a cansar el tema "ei a tu et conec del gimnàs! balles d puta mare"... val.. resulta q m'estic fent famós desde que vaig al gimnàs i ara la em venen les fans, jo no sabia que remenar el culet atregues tantes penques i fullaraca x'D

Les foticos les podeu trobar al lloc de sempre:

Etilnet

També adjunto els actes del dia d'avui:

A 3/4 de 8 del vespre
a la basílica de Santa Maria
Sortida de la Processó a Sant Fèlix,
que farà el recorregut habitual pels carrers del centre de la vila.
En arribar de nou davant de la basílica de Santa Maria, tindrà lloc la tradicional Entrada de Sant Fèlix.

Seguidament,
la Moixiganga acompanyarà Sant Fèlix a l'altar i s'iniciarà la darrera Novena i cant dels Goigs.

A mitjanit
al pati de l'escola Estalella Graells,
Concert de banda
a càrrec del Centre Artístic Musical de Bétera

a la rambla de Sant Francesc
ball amb ‘Loca Histeria’ i ‘Hotel Cochambre’

pels carrers i places del centre,
16ª Mostra d’Espectacles al Carrer

a la plaça de Sant Joan,
Ball de Gralles

al Teatre Municipal de Cal Bolet,
Concert de música clàssica,
a càrrec de Laura Rafecas (violí) i Olga Domínguez (piano)
Preu de l'entrada: 3 €
En acabar s’oferirà una copa de cava

al Tívoli
Concert amb els grup
Kamarada Kalashnikov, Revolta 21, Nn33
Organitza: Grup d’entitats.

No hay comentarios: