miércoles, agosto 31, 2005

L'entrada d Snt Fèlix

Ahir vaig anar a vore l'Entrada de Snt Fèlix, aprofitant el bon rotllo amb els geganters, vaig conseguir una bona posició per fer algunes foticos de tot l'espectacle pirotècnic.

Després vai nar a corre-cuita al parking, perquè algú em va pegar el "chivatasu" de que havien entrat a robar cotxes, amb lo quals vaig nar ràpidament a comprobar el sanejament del meu vehicle, el qual va resultar il·lés.

En acabat d'aquet petit patiment, vaig procedir a anar cap al típic sopar de festa major... al xinu!
Després del sopar vem anar al bilwy a trobar-nos amb els que faltaven de la colla, allà vem vore un grup d'animació al més pur estil monitors d'esplai amb instruments, i com no.. l'Adrià va haver de ballar-hi xD

Com a resultat del sopar... vai quedar tip d'arròs a més no poder, cosa que va ajudar a fer coixí per als cubatilles de Jack Daniels posteriors al D-kate amb el meu ídol de la nit i blogueru de www.alafabrica.com en Nil, un peaso barman, "eso eh lo que ere!!".



Vema acabar la nit amb el tradicional crep de xocolata :P


Fotografies a Etilnet

No hay comentarios: