domingo, agosto 28, 2005

L'Akelarre de Cervera

Ahir no feien res de bo per Vila, així que per variar una mica vem decidir quedar a les 5 de la tarda per a marxar cap a Cervera avore l'Akelarre, jo particularment no hi havia anat mai, i em sembla q va estar prou bé ;)
Només arribar ens vem pegar la santa patejada per coneixer les placetes on es feien els actes de la festa, una vegada localitzat tot, vem anar cap a la universtitat on hi havia la fira, i on també vem sopar. Després ja vem sortir del recinte per veure l'inici del cercavila, un seguici de pirotècnia i espectacle amb el que la gent enbogia i cridaba AKELARRE AKELARRE!! Una vegada iniciat el cercavila van sortir també la polla, el colló i la companyia fàl·lica animant el cotarru amb una batucada fins a la plaça on es celebraven els actes.
Una representació d'allò més pujada d to, en el q acaban... deixant-se portar per la luxuria... i en últim acte hi ha la gran escorreguda del cabró, certament, impressionant... i quina apol·logia al sexe més vistosa xD
Detalls: mig Penedès estaba present a la festa, tota l'estona ens varem trobar amb gent de la comarca, i finalment vem estar una bona estona amb la gent de Snt Sadurní, de fet.. només amb un d'ells que tenia molt bon rotllo i amb alguna.. que també hi havia algo ;0) particularment tb he de dir que em vaig fer un fart de riure quan en un moment d la nit hi havia la tipica moxila incordiant dabant meu i era d'algu d Snt Sadurni... i jo vaig dir aquets d snt sadurni podrien apartar la bossa q m'esta donant cops tota l'estona, la xiketa va riure i la va apartar.. pro de sobte apareix per radera la Vero dien "Shaaannt Shadurrrrrrniiiii".. evidentment vaia pedo q llevamos!
Bé, per ara res més a comentar, com sempre deixo el post obert per afegir les ximpleries d tothom.

Les poques fotos que tinc, ja estan publicades ;o) amb "equipo chicas" incorporat jajaja

No hay comentarios: