miércoles, octubre 26, 2005

Alegries i Alegries

Avui he tingut examen, alguns podrien dir q no és motiu d'alegria, però jo si q ho penso, després de defugir d tots els comentaris post examen, per evitar estar negitós, he anat a fer una cerveseta amb uns companys de la facultat, i la veritat és q m'ho he passat bé i ha sigut entretingut. En acabat me n'hai entornat cap a casa q hi havia coses per fregar, mentres anaba caminant he anat parlant amb el meu amic "inpuntual" per vore quan podia passar-se a veure'm, i m'ha dit q suposaba q demà vindria i així podriem qdar per explicar-nos les coses d la vida i aquetes coses q es fan.

El millor d tot ha vingut quan em dirigia a buscar uns amics q estaven al motoclub d la rambla, he vist sortir un noi d'un cotxe q em sonaba molt... resulta q era el meu millor amic de la facultat, del qual havia perdut el rastre dsd l'any...2001 o algu així, no teni a ni mòbil ni res pq en aquella època era antimòbil. M'ha posat al corrent dels meus ex-companys de carrera, i m'ha dit q ve sovint per tgn així que quedarem alguna hora per anar a pendre algo, també m'ha informat q una d les meves millors amigues d la facultat està visquent aquí tgn, així q se m'acumula feina.

La conclusió q en trec de tot això és q quan et decideixes a empendre un camí q havies deixat, sempre acaba venint algo bo i millor, i q ademés, els fantasmes del passat tornen, i en forma de bons amics.

Em despedeixo amb un bon somriure avui, perquè per mi avui ha sigut un gran dia :D

1 comentario:

Anónimo dijo...

es just que als que son bones persones, amb cap i cor els millorin les coses...

es just i així ssrà.

quelos