martes, octubre 18, 2005

Treballs i més treballs

Està vist que escric de dimarts en dimarts, i no es a propòsit, no se com m'ho faig però coincideix. El fet és que estic a l'aula d'informàtica de la facultat on abunden els "pestosos" pcs penkium 2 amb juindox 98... lo més cutre que et pots tirar a la cara i que no volen ni al tercer mon, i jo amb el meu portàtil conectat sense límits d'ample de banda ni res... mooooola!
Aqueta és la part bona, la part dolenta és que haig d'entregar treballs la setmana vinent a part d'haver de fer un examen, així que no se si aqueta setmana baixaré cap a vila el divendres o dissabte, tenint en compte que jo dissabte vaig a Bcn a vore el concert de GOTTHARD a la sala mephistos.
No se estic ara mateix esgotat i suat i amb un mal de cap terrible, i tot per la calda que fa aquí... i l'aire condicionat que està a la paret.. apagat.. si és que pa matarlos!
Bé, ja us explicaré més que marxaré cap a casona. d1

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola maku!

Com va per terres tarragonines???
Per aki tot segueix igual anant a treballar, la festa casi casi la mateixa i la carmen igual de canyera! tela lo que arribem a suar! jeje

Gràcies pel mail, te molta tela tot lo de l'estatut, una ja es cansa de sentir tants comentaris sense cap ni peus, pero bueno esperem que s'acabi aviat.

Un petó desde Sant Martí!