lunes, octubre 24, 2005

La manipulació de la Informació

Dissabte passat vaig poder descobrir com funciona realment la manipulació de la premsa, on aquelles publicacions que es fan veure progresistes, publicant en català mostren imatges corrompudes amb missatges subliminals. Tot això va succeïr mentres feia una café i em vaig decidir la plana segona d'un diari que acaba per "dico" i comença per "perio", doncs bé, resulta que parlaba de la trobada del representant d'ERC amb Zapatero, però tu anaves llegint i tot normal.. fins que em vaig fixar en la imatge que apareixia en Carod-Rovira, en primera instancia veus la fotografia d'un polític fent un meeting, però a la que hi pares la vista veus que s'ha manipulat de manera que missatge de la pancarta que està per darrera del polític català surt un missatge de molt mal gust.

Només us recordaré que tothom ha vist aquesta imatge, i que la subliminació és una art makiavelica que ens pot perjudicar molt, per cert, el diari en questió m'agradaba molt i ara ha qdat rebaixat a puta rata de merda.

La imatge en questió és aqueta, jutjeu i digueu que en penseu pq jo estic molt indignat.


No hay comentarios: