martes, agosto 22, 2006

Foticos per fi!

Després de varis dies a l'espera per fi em decideixo a penjar les fotos de Gelida AQUÍ

De les fotos de Vilobí, diré que per primer cop no les hai fet jo, ja que em vaig quedar dormint a casa. Recordeu l'empalmada de Gelida.. doncs bé sóc l'únic que va empalmar i s'en va anar directament a treballar, vaig fer les meves hores molt correctament i sense son, tot el contrari gràcies suposo en part al xute de cafeina que portava a sobre. En acavat de treballar, en comptes de sobar i recuperar hores.. vaig anar a una botifarrada popular del grup NTVilafranca i cap a les 7 de la tarda em vaig decidir a dormir per recuperar forces, sota les ordres de "no despertar sota cap concepte". A les 11 em vaig despertar.. i en 10 segons i un pipí vaig decidir tornar a dormir fins l'endemà, vaig pensar que algú altre faria el reportatge fotogràfic i així va ser, i les fotos són AQUÍ

No hay comentarios: