domingo, agosto 13, 2006

Guardiola 2k6

Ja tornem a ser-hi més fotos del cap de setmana, no ens podem queixar aquest any, em sembla que tindrem un bon reportatge fotografic :P
Guardiola va suposar ahir, com cada any la festa del transit, amb autobusus i aquetes coses. Però enguany van haver alguns canvis significatius, em vinc a refererir als lavabos. Tota la vida havien sigut a fora del pavelló, doncs no aquest any eren a dintre.. així que més d'un que sortia correns a canviar l'oli de la maquinaria es trovaba amb la sorpresa d'haver de fer mitja volta o buscar una alternativa.

Finalment de tornada va haver una sorpresa no molt bona pels que esperaven el bus, la sorpresa era que no vindria perquè el servei ja s'havia acavat, així que més d'un/a és va haver d'espavilar, alguns fins i tot van iniciar la marxa a peu cap a Vilafranca, que ja són ganes, sort que l'Oriol els va veure, vaig trucar als que anaven a peu i els vem recollir.

Nulla res, lo mateix d'ahir, vaig a dinar que entro a treballar en breu, l'enllaç AQUÍ



P.D: vaig conseguir el meu repte personal de la nit.

No hay comentarios: