miércoles, septiembre 21, 2005

Fraga Lan Party 2k5

El cap de setmana passat ens vem desplaçar a la localitat de Fraga per assistir a la party que s'hi realitzaba.
Divendres:
Només arribar ja ens va fer molt bon efecte, ho tenien tot ben preparat, zona de bar només entrar amb un recinte tancat amb les PS2 pel torneig de Provolution Soccer, a part tenien una carpa per a realitzar les conferències, cosa que vaig considerar una gran idea.
Tot seguit ens adrecem al lloc de control per rebre les acreditacions a la party, evidentment vem causar sensació a les xiketes de l'entrada, és lo q té tenir algú amb el mateix material genètic que tu :P. La zona participants estaba repleta de gent, nosaltres com a NTV estavem al mig de tot i prop teniem els amics d la_cantina de Reus, així que ja ens coneixiem alguns. Seguit d la zona de participants la zona de tendes... ja la visitarem més tard vaig pensar jeje
Només montar bartulos, per no canviar costums, vem dirigir-nos al bar a fer la primera kôpa i a fer petar la xerradeta, després d'aquet acte protocolari, vem decidir inagurar la party amb un Battlefield on the rocks.
Evidentment vem tar fins les tantes que vem nar a dormir que l'endemà tocaba torneig de NFSU2.

Dissabte:
Llevar-se i buscar algo per endrepar, per exemple croassanets comprats la nit anterior a la benzinera.
Llabors ja vem començar a entrenar pel tema concurs, a part de fer battlefields pel mig. Quan ja vem anar a participar, per sorpresa meva, em vaig classificar a l'igual q ma germà, Errrpuma i l'Axid, és a dir, primera ronda NTV classificada.
La següent ronda ja em van eliminar a mi i al Errrpuma o "Arrrpuma" com li van ficar jeje, seguien en concurs l'Axid i Sephadex.
Cap al vespre va tocar hora d sopar, i q hi havia? un entrepà cedit per la Fraga lan Party.
Després jugar una estoneta, escoltar música xerrar amb els amics/gues del msn i veure series, en particular, un parell de series en anglés Rome i Carnivale.
Ja cap a la matinada... tothom dormint i a les tendes, em vaig trobar amb el dilema d llevar algu pq em fes un reconet a la tenda d campanya... o montar-me'n una, i com? doncs amb un llençol de punta a punta a la taula per tapar, l'esterilla a sota la taula i la toballola a mode manta, uns cascos per escoltar "The Pulse" de Pink Floyd, i ale! a dormir fins que em van llevar perquè anés a una tenda q estaba buida.

Diumenge:
Ronda en q eliminen en Sephadex de la competició NFSU2 però es classifica Axid... que va pujant com l'escuma, fins que a les finals, guanya per 3 a 0 a tots els altres contrincants.
L'entrega de premis no cal dir que va ser una festa, a l'igual q les fotos de comiat que van ser d'allò més entranyables.

Com a conclusió, ho hem de repetir més sovint que ens ho passem d'allò més bé.
Les fotos que va fer en Warp3r estan a www.2shifted.com/gallery2

No hay comentarios: