jueves, septiembre 01, 2005

Més Festa Major 2k5

Ara mateix fa una hora i poc que estic llevat, creieu-me que no hi ha res pitjor que llevar-se sentint al meu fillol plorar i els meu cosins revolotejant per la casa... i a sobre el cap donant voltes... terrible.

La festa d'ahir va ser un seguit de visites a les diferents barres de vila, "vamos a hechar una kôpa" deiem com a crit de guerra, perquè és lo que té ser germans de copes, que has de beure.

Vem anar a parar al parc de snt Julià que tocaba "muchachito bombo infierno", com em va definir una amiga "aquets toquen algo raro", ens quedarem amb aqueta frase, a mi particularment m'era indiferent perquè jo ballaba igual i feia barra fixe, amb lo conseqüent que és acabar torrat com un cep anant cap al transit quan tot s'ha acabat, i quan s'ha acabat més... a fer un altre crep de xocolata, dic un altre perquè en 3 dies he menjat més creps que en tot l'any.

I finalment a casona a dormir, a les tantes... com no.

Tema fotos avui poca cosa hi ha, però com sempre, jo ho he penjat a Etilnet

Per cert, el sopar d'ahir va estar molt bé, s'ha de repetir.

1 comentario:

Anónimo dijo...

ahir em van explikar el concepte de germa de copes... xDDDDD