martes, septiembre 27, 2005

Un altre gir

Després d'anar-hi molt al darrera, aquet matí m'he decidit a trucar a 2 llocs els quals em tenien molt intrigat per resoldre temes, la inem i la facultat. A la inem m'han donat la data per anar a fitxar, i a la facultat hi he hagut de trucar per esbrinar d'una vegada si tenia plaça per a començar classes enguany, i per sorpresa meva, ha sigut així! no m'he pogut contindre de fer un bot d la cadira i abraçar a ma mare mentres se m'escapaba un somriure de felicitat, com no altre cop la meva vida ha fer un gir, aquet cop esperat, però potser no tant aviat, aquet cop no les tenia totes que em sortís bé la cosa, degut a que després d tenir mala sort sempre tens com una mica d pesimisme, i penses <> i per variar m'ha tornar a acompanyar la sort.

La sort penso jo que no apareix per si mateixa, cadascú se l'ordeix a la seva manera, només cal considerar quina part de la teva vida li atribueixes sort i a quina no.

Ja niré dient més coses, fins llabors, salut del nou Infermàtic, l'home mitg informàtic, mig infermer.

No hay comentarios: