sábado, noviembre 26, 2005

Festa d'infermeria

Com no aquet dijous vem sortir una estoneta per esbargir-nos de l'stres setmanal dels treballs i casos que tenim. La primera cosa que ens va passar per alt, era que era el dia de la patrona d'infermeria i no ho van ni esmenar a la facultat, cosa molt trista, però bé va ser una excusa més per sortir aquellas nit :P

Vaig quedar amb una companya per anar tirant cap a un bar on estaven prenent algo la resta de gent que sortia aquella nit, i com no, la sorpresa va ser trobar-me en una taula rodejat de dones, jo enfrontant-me a totes elles, només seure les primeres paraules que s'em van creuar van ser "que es per tu un orgasme"... aquí vaig aprofundir la pregunta, pq era massa directe això... així que es va reduïr en un "que es per tu algo orgásmic", la meva resposta va ser d'allò més clara, i entenedora: "aquells matins que surts a la dutxa tot calent de l'aigua cremant, i xoques amb l'aire fred del lavabo", evidentment va quedar clar, també vaig dir que hi han moltes més coses d'aquest tipus que et fan sentir viu. us proposo una pregunta: a tu que et fa sentir viu?

Val a dir que crec que vaig deixar el pabelló dels homens en bones condicions... crec :P

1 comentario:

Anónimo dijo...

a mi em fa sentir viva estar amb la meva gent,vosaltres,els altres,ell i els de més enllà :P