miércoles, noviembre 30, 2005

Una altre setmana

Cap de setmana enfeinat degut a la moixiganga, divedres assaig, i dissabte actuació. Va ser una actuació de professionals de la "moixi" que va agradar moltíssim a la gent, i pel que es veu tindrem més actuacions, viam si al final podré viure d l'esbart i deixarem d'estudiar i treballar els components de l'equip xD (mmm no tinc fe saps jeje).
I de festa el dissabte, t'han dit mai "ahir em vaig enrecordar de tu" esperar una resposta emotiva o que dongui pas a una conversa prolifera, i de sobte que et diguin una xuminada com una casa? doncs bé a mi em va passar, no diré que em va dir pq es prou absurd per sentir veguenza ajena.
Diumenge dinar familiar i jornada battlefield al petrilloc de sempre, després cap a tgn.
Amb lo que porto de setmana, treballs, treballs i treballs...

No hay comentarios: