miércoles, enero 04, 2006

Cap d'any 2K5-2K6

Després d'uns dies de relax post-cap d'any, em decideixo a fer-ne 5 centims d'euro.
Al final vem anar a passar el cap d'any a Tarragona els 3 que pensava jo, en Bargans, en Carles i jo, poc però ben avinguts. El Carles es va passar la tarda de feina per lo que poc ens va poder ajudar a fer les compres, etc., en canvi el Bagans i jo ens vem anar a l'Eroski a fer algunes compres, usease el sopar, que va consistir en:
- Entrants: tallets d'entrepà d'amanida de cranc.
- Plat únic: Pizzes varies, de formatges, bolonyesa, etc... ah! i salami i formatge per fer-la més voluminosa.
- Postre: flam dhul d'aquells enormes amb salsa de strachiatela o com collons s'escrigui.

Després a recollir al sidret del Carles a Reus, mentres anavem cap allà vem fer memòria de... tenim material, però no amb que combinar-ho! així vinga a trucar-lo i q agafés el q tenia... llimonada Lidel ¬¬' ejem..
El sopar es va produïr amb total normalitat fins que ens hi vem ficar i vem dir... raïm... eso q és?? ens haviem descuidat de comprar-lo... però bé, no ens vem alarmar, vem descobrir un joc q es podria comercialitzar de cara el nou any, consisteix en pensar mentres sopes amb que nassos faràs les 12 campanades, tothom et dirà xupitos! xupitos! i jo dic... tu tas lelo o q?? el jack daniels és per saborejar-lo!!! a més la intenció és sortir, no apalancar-se. Així que pensant pensant... mmmm potser que tinguem una bossa de barreja a l'armari? sí!!! 12 kikos per cap??.. sí!!! ja està ja tenim les campanades ole ole!
Enviar sms a tot kiski.. girar el cap i collons les 12!!! nyam gromf nyam grr grr (soroll dels kiks) i bon any per tothom!!!
Festival Canal 4 amb clàssics de la música disco, tv1 amb el Manolo Escobar... ¬¬' telaaaaaaa!
Finalment festa al port al Backstage fins les tantes...

Al matí es va produïr la situació clàssica en que algú s'acaba la pizza del dia anterior, després fer d xòfer i apa ja ta!

L'última frase del matí va ser "jo ahir tenia 5 euros crec que els vaig perdre ahir nit"... la resposta va ser contundent "va ser que no, ahir et vem veure amb unes 3 birres al backstage, i que jo sapiga l'entrada eren 2 consumisions" xD.

No hay comentarios: