miércoles, enero 18, 2006

Començant pràctiques

Ahir a les 2h del migdia començaven les meves pràctiques a l'Hospital, a la planta de cirurgia, en aquell hospital ple d'obres, que la primera impresió deies: "això no és barcelona? ho dic pel munt d'obres q s'estan fent". S'està remodelant totes les plantes, per a poder oferir un millor servei, i això és bo.
Em van presentar les meves infermeres i auxiliar que m'instruiran en aquet periode de pràctiques que dura 6 setmanes, de moment totes elles tenen un 10, ara que com sempre a partir d'aquí anirem restant-hi punts a mesura que ens coneguem.
Faig un torn de tarda una mica raro, i dic raro perquè som 3 nois, contant-me a mi, que estem fent les pràctiques en aquet hospital, un m'acompanya en planta i l'altre està un parell de pisos més amunt. Això de coincidir 3 nois en un lloc de pràctiques, és molt difícil, però mira ha passat.
D'altre banda al ser el que ja havia fet altres pràctiques, m'ha tocat agafar una mica el carrec de responsabilitat i ser el representant dels companys, i apart també sóc el que ja miren amb ulls de ensenyar-me coses.. que en teoria no poden :p I això ja m'agrada perquè em vec molt dinàmic i amb ganes de fer coses.. però clar, tranquil·litat que estem als primers dies, després ja ho veurem.

Bé vaig a preparar el dinar i estudiar que encara manquen examens, fins llabors C'U!

No hay comentarios: