martes, enero 31, 2006

Temps de silenci

Ja ho se que és un títol recurrent perquè s'ha fet una sèrie de televisió amb aquet títol, però pel cas em serveix, perquè porto uns quants dies sense dir res per aquí, així que ara farem una sítntesi de tot.

- Tema examens:

la cosa no s'ha acabat encara, dijous tinc l'últim examen de maternitat, viam com m'anirà, tenint en compte que la meva mitjana de temps per dedicar a l'estudi és d'una hora, i aqueta hora partida en fer casos clínics i estudi.

-Tema pràctiques:

Realment he tingut molta sort, estic en una planta de l'hospital on el mètode de treball és molt bo i el companyerisme fantàstic, a part penso que tinc una mica de sort perquè sempre vaig variant d'infermera-tutora, perquè així vec les tècniques segons diferentes visions, ara que la que m'avalua... viam si la vec més :P

En aquetes setmanes que porto m'ha passat de tot, he vist totes les tècniques que t'ensenyen de lectura a la facultat i he ajudat a posar-les en pràctica, he vist pacients que han vingut i marxat, he fet nous amics, evidentment també he vist coses negatives, però per sobre de tot he aprés les coses bones i divertides que se n'extreu de tot això, potser més endavant us faré un resum d'anecdotes divertides, o que almenys a mi m'han fet riure.

- Tema vida:

La vida segueix el seu curs i no deixa de circular, a vegades per damunt del terra i a vegades pel subsól, amb això vull dir que com sempre hi han coses que puc explicar i que no, aquells que sou més propers a mi ja aneu coneixent a que em refereixo.

Us dic adéu i fins la pròxima que vaig a fer-me el dinar. Adéu.

No hay comentarios: