lunes, enero 16, 2006

No hi sóc però sí que hi sóc

Porto una setmana desaparegut de la realita, el motiu és el de tot estudiant, els examens. Això de veure com passa el temps a una velocitat aclaparadora, incesant, q les hores passen i q aquelles linies i pàgines q creies q eren de fàcil final, no s'acaben mai, són impucnables i imperibles, no s'acaben mai. Per on vaig... la meitat... i em queden... 4 hores per l'examen...

Tot això per a què? per llevar-se just de temps demà? anar a l'examen amb ells ulls com a pilotes, i per adonar-te en acabat que, el temps que pensaves haver aprofitat, no et serveix d molt, almenys en el meu cas perquè demà tinc presentació de pràctiques, i en finalitzat l'examen m'he de presentar a l'hospital de Valls. No se que trigaré a arribar-hi, si arribaré amb prou temps o no, pel cas és que m'han d fer recorregut turístic per les plantes i presentar-me la meva infermera-tutora.

A partir d'aquet dia, si ja era complicat estudiar, ara... potser ho serà una mica més, ja que hauré de fer pràctiques diariament d 14 a 21 hores, és a dir, que pels 2 examens que em resten només podré estudiar una mica al vespre i una mica al dematí.... repeteixo, això és mal viure.

La setmana vinent serà diferent, de moment suposo que el que faré aquet cap d setmana q ve, és tornar a casa i veure a tots els amics, sobretot aquells que truqueu preguntant com estic i com em va, i sapiguer com amb aquetes preguntes m'esteu dient a cau d'orella, t'enyoro, tinc ganes de veuret. Jo també us enyoro i també us vull veure, sou molt preuats per mi com per oblidar-me'n.

Així que a les 4:40 d la matinada despedeixo el post dient que tinc l'examen a les 9 del matí, i la presentació a partir de les 10. Desitjeu-me sort. SORT!

2 comentarios:

Desaliñado dijo...

ANIMA I SORT... Encara que, la vida universitaria, es la millor del mon.. Inclus l'epoca d'examens te el seu encant. snifff!!!

Anónimo dijo...

bé,divendres ja vam parlar,xò espero que el 1r dia de pràctiques t'hagi anat reketebé i Molta Sort en els exàmens que et queden!i si plis,torneu a casa,tinc ganones d veureus,de sortir,distreurens,parlar hores i hores...això és dur... :)