viernes, mayo 19, 2006

Les ones

De bon de matí abans que sones el despertador ja m'he llevat amb ganes de fer coses, que ho deu fer això què hi ha dies que tens més ganes de fer coses que d'altres, jo avui per exemple ho atribueixo a que és divendres i fa dies que no vec els meus amics i avui els veuré, i això m'aixeca la moral. Lo important d'aquest escrit, és que m'he decidit a mirar-me l'ordinador que tenia aparcat al pis des de feia molts dies, que no funcionaba, i en un moment de lucidesa, he elaborat un diagnòstic infermàtic i he acabat arreglant-lo, amb lo que ara l'ordinador es torna a engegar, i en conseqüència, torno a tenir internet en un lloc del pis les 24h del dia, a més amb bona conexió.
Així que aprofito per conectar-me una estona, i us saludo a tots i us dic que fins aquest vespre!!

No hay comentarios: