sábado, mayo 27, 2006

Les rectes finals

Perquè serà que durant unes setmanes o mes de l'any, la majoria de la gent està que mossega, no serà perquè ara toca època d'examens?
Doncs sí, tothom està a flor de pell amb els examens, i encara que sembli difícil, jo no ho estic, sempre m'han preocupat més els treballs, i enguany ha sigut un any dur de treballs.
El meu curs, el segon d'infermeria, s'ha constituït per treballs, pràctiques i casos ( que vindrien a ser més treballs). A les pràctiques a més, tens més treballs, que com a tot arreu n'anomenem practicum, encara que a frança en diuen "inform". La veritat és que l'estrés produït per acabar un treball per entregar-lo i pensar que has d'estudiar perquè en 2 dies tens examen, o en l'endemà, això sí que és estrés.

Jo ja porto fets 2 examens i la sort està llençada (traducció literal patillera de "la suerte está echada"), i m'en queden uns quants més, i entremig tota la resta de treballs i pràctiques.
Jo sempre penso que tinc doble personalitat, avui sóc infermer perquè estic a l'hospital de planta, i quan acabo sóc estudiant, i sincerament, amb lo primer és com estic millor. Parlant sincerament, jo arribo a l'hospital i em sento una persona útil i estimada entre les meves companyes, i en canvi després a classe és tot competència, tothom vol ser el millor o el més tirat, jo penso més que sóc una formigueta que treballa i va fent, però aquest cop la formigueta va perdre les antenes ja fa temps, i com tots sabeu les formigues són cegues.. doncs imaginet lo perdut que vaig, el retorn als estudis ha sigut difícil per mi, però dono les gràcies a tots aquells que m'han anat donant cops de mà. Gràcies.

D'altre banda voldria fer una denúncia:
Em fa molta vergonya i ràbia, que a la meva facultat, tenint recursos informàtics com tenen, no siguin capaços de penjar les dates d'examens ni treballs perquè ho poguem consultar per internet.
Trist, però cert.

Res més, per avui ja n'hi ha prou :P

No hay comentarios: