martes, abril 25, 2006

Nit temàtica i nou destí

Avui de bon dematí m'he llevat per dirigir-me a la meva nova destinació, l'Hospital, he arribat a la porta on m'he trobat amb tots els companys, els quals, la majoria d'ells feia molts dies que no veia.
Ens han reunit en una sala on ens han fet una presentació soporífera, i finalment m'han donat el quadrant de la meva infermera, i m'han indicat que havia de tornar a la tarda perquè em diguesin l'hora exacta i si era torn de matí o tarda. Quan he arribat per la tarda, sorpresa! la meva infermera no estaba, avui tenia festa i a sobre li toca torn de matí, així que què nassos estaba fent jo allà?? així que poques opcions tenia: marxar a casa i tornar l'endemà al matí i coneixer-la, o quedar-me i anar coneixent la planta.. i.. m'he quedat, he vist que la infermera li feia gràcia que em quedes, m'he quedat. He passat la tarda fent d'infermer de planta, repartint la feina entre els dos, i nar xerrant, m'ha semblat una noia impressionat, i si dongués temps, m'agradaria coneixer-la de carrer i anar a pendre algo, així que si la torno a vore... perquè no? el no ja el tens diuen.

Finalment només acabar, cap a casa on m'esperaven tots els amics a la terrassa de casa per fer nit temàtica de coronitas i videos caseros amb la camara digital, els videos ja us dic jo que no els publicaré a internet per el seu alt contingut nociu :P

Ara ja passen de les dotze i hauria de pensar en deixar-los i anar a dormir, demà a les 9 he d'estar a planta, amb els meus babies, perquè estic a neonats! si senyors/es estic entre recent-nascuts cuidant-los i mimant-los i agafant-los entre els meus braços i fent-los dormir, potser que m'hagi sortit l'instint paternal?? ja ho voré.

De moment nanit a tothom.

No hay comentarios: