miércoles, abril 26, 2006

Instint paternal

Dilluns vaig començar a la sala de nadons, o altrement dit niu, a l'hospital, desde que estic aquí he descobert que s'em donen bé els nadons recent nascuts, em faig un fart de rentar-los, hidratar-los, donar-lis el biberó i posar-los a la incubadora, lo que jo anomeno microones ja que serveix per escalfar-los una mica :P

Avui per canviar una mica he assistit a un part amb forceps, algo que no deixa de ser curiòs, el ginecòleg que hi havia era un home d'aquells de poble, i parlaba amb el marit de la partera i li estaba explicant tot sobre la guerra civil i no se quines històries més... després quan m'he trobat al pare de la criatura m'ha dit... aquell home no callaba ni a tirus!

Es estranya la sensació de que saps que tu ets de les primeres persones que coneixera la criatura, però també saps que ets de les que no recordarà, i en el meu cas, potser millor, perquè els he de punxar i aquetes coses no els hi agraden gens, i es fan un fart de plorar i plorar, sort que després els abrigues bé, els hi apropes el dit i te l'agafen i en aquell moment et sents proper a ell.

Com a novetat us diré que demà tinc una entrevista de feina a Santa Tecla, amb lo que em dona la impressió que em passaré l'estiu a Tarragona, així que enguany no podré gaudir de la vostra companyia a les tardes a les terrasses que inunden Vilafranca per estiu... però els diners són els diners, ja se sap.

ja us explicaré el final de l'entrevista, de moment per avui es tot.

No hay comentarios: