martes, mayo 02, 2006

Andorr-elax!

Aquet cap de setmana alguns m'haureu intentat localitzar en algun moment i de ben segur que no heu pogut, evidentment hi havia un motiu, estaba a Andorra passant el pont amb tota la família, el pare i la mare, ma germana i cunyao i ma germà.
Hem aprofitat aquets dies per fer unes vacances tots plegats perquè aviat ja no podrem fer-ho, ens anem fent gran i cada vegada cadascú té el seu mon muntat a la seva manera, i de ben segur que aviat serà impossible coincidir tots plegats, i sincerament em sabrà greu, ma mare només feia que repetir-me que li sabia greu esguerrar-me el cap de setmana de festa, i jo pensaba en que de cap manera estaba esguerrat, estaba passant les hores amb les persones que més m'estimo, i ella ja ho sap de sobres, i crec que tots els membres de la família ho saben.
Vem fer les mil i una per allà, sobretot compres! Però el millor de tot diumenge, que vem anar a passar la tarda a Caldea, una entrada amb la qual t'enganxes els dits, però que compensa amb la relaxació que agafes allà, jo tancaba els ulls i escoltaba la músiqueta i insinuaba passos de Taixi que m'ha ensenyat ma mare, realment una disciplina bona on les hi hagi per aconseguir una pau interior. La part dolenta de Caldea, sense cap mena de dubte és ser solter, com pots aguantar tanta estona estant en un lloc tant romàntic ple de parelles i tu allà sol?? doncs mira, per part meva vaig coneixer una de les monitores que hi treballen :P
De tornada el dilluns, al vespre vaig aprofitar per poder estar amb l'altre família, vosaltres ja sabeu qui sou, i us dic que us he trobat a faltar.. pro només una mica jejeje

Vinga ens veiem, ja diré més tonteries en un altre moment.

No hay comentarios: