miércoles, mayo 03, 2006

A la facultat

Avui per començar bé les pràctiques he començat amb responsabilitats, la meva infermera m'ha dit que em dona tota la confiança i que jo vagi fent si no tinc cap dubte, he mirat el parte he inscrit les altes, he preparat la medicació.. he punxat de tot, etc! la veritat és que això m'agrada molt, molta responsabilitat però també engresca a aplicar-m'hi.

Avui també me n'he adonat que la meva companya d'Erasmus li queda poc per estar per aquí, en un mes marxarà cap al seu país i potser ja no la tornaré a veure més, això m'ha entristit tant a mi com a ella.. després, com sempre, se m'ha ocurregut una tontetia i l'he feta riure.

Cap a les 12 i poc he marxat perquè tenia un examen de Càlcul de dosis, el qual penso que no m'ha anat pas malament, és a dir, que si per aquí més endavant celebro que l'he aprobat bé, però sino dic res.. és que no ha anat bé :P

Després de l'examen ha sigut un no parar de trobar-me companys de classe i parar-me a xerrar amb tothom, m'alegra saber que a tothom li van bé les pràctiques, i com no em solidaritzo amb la feina que tenim amb els treballs, ara mateix estic a la facultat que havia quedat per fer-ne un.. i no hi ha ningú, estic sol! però per sorpresa meva, fa poc que han instal·lat la wireless a la facultat així que em teniu assegut en un banc a fora de la facultat gaudint de la fresca mentres escolto música, ara mateix Dio "Holy Diver", i també estic passant documentació de pediatria per a un treball... i lo més interessant és que m'agrada la sensació d'estar fent feina mentres vec passar a tothom per les portes de la facultat i els vaig saludant, hi ha hagut alguna que inclús m'ha llençat un petó.. quina monada :P

Bé són quasibé les 8 i hauria de pensar en anar passant cap a casona aviam si anem a fer algo entretingut com mirar el partit de futbol al lloc de sempre.

Em despedeixo, adéu!

No hay comentarios: