lunes, mayo 08, 2006

Torne'm-hi

Després del dissabte d'infart, per la feina que vaig tenir a l'hospital, avui hi he tornat de torn de tarda, la veritat és que ha sigut més relaxat, però.. tampoc tant, més que res que una de les infermeres tonteja amb un noi.. i l'està trucant cada X minuts, amb lo que es fa dificil fer feina i els seus pacients queden desatesos.. bé, desatesos del tot no, els acabo portant jo quan no em pertoquen i més que res que jo sóc un simple estudiant, encara que qualsevol ho diria, perquè lo únic que em diferencia de la resta de gent és que tinc el logotip de la facultat a la meva camisa.

Quan hem pogut fer el descans hem aprofitat per gaudir del regal d'una de les mares que tenim a planta, ens ha portat per al personal d'infermeria 2 safates de pastes dolces i 1 de salades, i 3 ampolles de cava, cosa que com sempre t'emociona i no saps com donar les gràcies. A la seva salut ens hem cruspit la meitat de tot.. i begut 1... bé 2 de les ampolles :P i no jo! si no tot el personal, que no vegis lo alegre que anaven després tots plegats jejeje.

Ara ja he arribat al pis i em disposo a sopar... o no! perquè tampoc és que tingui gaire gana, això sí, Sed en tinc un munt, he fet el meu record de l'hospital a casa, 10 minuts +o- i en pujada! Demà aviam si ho supero :D

No hay comentarios: