lunes, mayo 29, 2006

No tanquis els ulls aquesta nit

No tanquis els ulls aquesta nit,
deixa que em recreï mirant-me reflexat en ells
veient la transparència dels teus pensaments
no tanquis els ulls aquesta nit,
no em deixis sol i acompanyem
compartim aquest moment plegats
no tanquis els ulls aquesta nit,
i deixa que memoritzi cada batec
que demà pugui recordar la melodia del nostre amor,
no tanquis els ulls aquesta nit...

és estrany tot plegat,
se que no sóc al paradís, però la foscor i el gris,
mirant els teus ulls, aboca colors en els ulls de la meva vida.

ara ja dorms,
somïa, estaràs segura entre els meus braços,
somïa, jo et procuraré escalfor,
dorm tranquila és massa aviat per llevar-te.
dorm... dorm...

P.D: em venia de gust fer un escrit d'aquest tipus, no va dirigit a ningú en concret, però per descomptat que m'he inspirat en totes les dones que amb una mirada m'han dit més que amb mil paraules.

No hay comentarios: