sábado, mayo 27, 2006

Símpotmes

Porto hores tancat al pis, m'he passejat per la terrassa, pels sofàs, el llit, he anat amunt i aball per totes les habitacions, i sincerament, no se on ni com posar-me, hauria d'estar mirant-me els apunts però no puc fer-ho, estic neguitós i l'ansietat em puja per moments, miro al voltant i no vec ningú, em miro el mòbil i no se a qui trucar, miro la pantalla de l'ordinador amb una llista inacavable de gent per parlar però ningú em fa el pes, em venen al cap un munt de llocs, un munt de persones, família, recordo moments, m'imagino d'altres, sento la música de la tele i em sona a soroll, tot plegat estic bastant agobiat.

He ajuntat tots aquests símptomes per tal d'elaborar un diagnòstic del que m'està passant, i ràpidament he esbrinat la malaltia que pateixo, els símptomes són enyorança, melàngia, ansietat, incertesa, temor...mmm crec que no cal que segueixi, crec que ja tinc una mera idea del que m'està passant, és una malaltia que pateix la humanitat, tothom l'anomena solitut.

Teniu un remei?

1 comentario:

Desaliñado dijo...

Hi ha moltes Solucions, medicacions o tractaments, tu mateix.

1. Caga amb la porta oberta
2. Marxa a Madrid
3. Truca algu per anar a fer una caña.
4. Ves a veure als teus pares (jejejeje, te trampa, ho se)
5. Avui marxa de casa amb la missio de coneixer algu nou i enteresant.
6. Marxa a Andalusia.
7. Ves a la biblio a estudiar.

Podries fer tot aixo per lluitar contra la soletat, pero ara fare de Dr. House, i canviare de diagnostic, no sera que no saps que fer per no estudiar, so cabró!!