domingo, junio 04, 2006

Diumenge de Tarragona

Ja torna finalitzar un altre diumenge a Tarragona, sembla ser que aquesta és la temàtica que es regirà durant aquest mes.
Avui m'he assegut a llegir i a rellegir els apunts per a l'examen de demà i he vist la infinitat de fulls que tinc per memoritzar, per sort, alguns d'ells ja porto dies mirant-me'ls, encara que sincerament no confio gaire en la meva memòria, ja que últimament se m'escapen coses i sóc incapaç de recordar ni on tinc aparcat el cotxe.
D'altre banda tinc algun treball pendent a l'esquena i això es nota perqùe m'és dificil poder compaginar-ho tot, pel que he acabat decidint jugar la carta del mail i posar-me en contacte amb la tutora per demanar temps per a entregar el treball, i així poder seguir estudiant amb tranquilitat.

El dia d'ahir va ser millor, més que res, que alguns dels meus amics es van presenta aquí tarragona i em van convidar a sortir i a sopar plegats. Realment els hi agraeixo perquè vaig poder-me relaxar per després seguir estudiant.

Ara mateix un altre tema que em té preocupat i em neguiteixa és l'incertesa sobre la feina, ara mateix ja tinc feina emparaulada a Snt. Tecla però a l'hospital de Vilafranca vaig entrevistar-me dijous passat i els hi vaig interesar, ja que l'endemà em van trucar per anar dimarts perquè em volien fer una proposta de feina.

Així que ara mateix tinc tota aquesta combinació de factors, que vulguis o no estressen.

Així que acabo el diumenge recordant la música que escolto, 3 doors down, Landing in London.. when the night falls in around me... all I think about is you.

No hay comentarios: