jueves, junio 08, 2006

Seguim aquí

Dijous, i demà divendres.
Porto tota la tarda estudiant, l'examen el tinc demà evidentment, el que no sabeu la majoria d vosaltres és que ja el tinc aprovat, però resulta que enguany seguint la tònica d posar-nos les coses difíciles, ens exigeixen un examen on has de treure de nota mínima un 7.. i jo no hi vaig arrivar, injust? jo crec que sí, per mi aprovat és aprovat d tota la vida.
Ara mateix acabo de fer una pausa perquè m'he acabat de repassar tot el temari, sembla mentida però ho he pogut fer, la veritat és que l'assignatura m'agrada i s'em dona bé, suposo que alguna cosa deu influïr, l'assignatura en qüestió és Infantil, tot lo relacionat amb els infants i els neonats.
Respecte a l'entrevista de feina del dimarts, va anar perfecte, m'han ofert feina a l'hospital de zelador per 4 mesos! i aviat tocarà començar :)

Vinga us deixo i torno a estudiar, ens veiem.. aviat??

No hay comentarios: