miércoles, junio 14, 2006

Tot no va malament

Com sempre les coses les escrivim en moments d'eufòria o d'abatiment, ara toca eufòria!
Resulta que els ultims examens no han anat pas malament, avui he fet un examen del qual he sapigut la nota al cap d'una horeta, i he aprovat, amb el que jo considero una bona nota, i per cert, la segona millor de la classe, em motiu d'això m'he tret de sobre l'assignatura optativa més complicada que pot haver-hi, així que em felicito a mi. Després els examens de la setmana passada alguns, em van anar bé i estan aprovats, només em cal entregar un treball i ja està. Per acavar, les pràctiques també les he aprovades, així que ja es veu que de tant en tant algo bo hi ha.

Res més.. seguir estudiant, lluitant, i si caic abatut.. tornar a aixecar-me i seguir endavant, com sempre.

No hay comentarios: