viernes, junio 30, 2006

Masses dies poc temps i moltes idees

Avui ja fa la setmana que treballo a l'hospital, realment un arriva a casa amb l'única idea de poder descansar, però mai ho acaves fent, jo no se com aguanto al cap del dia.
Aquests dies s'em barrejen un munt de coses: feina, estudis, amics, i muntatje de la vilanetparty , de la qual demanaré perdó si algu pensa que no he complert prou, però com diu la dita "el que poc pot fer i fa algo ja fa prou". Però enteneu-me ... ara mateix estic reventadíssim porto tot el matí anant amunt i avall duent lliteres i camilles per tot l'hospital, calculo que dec fer... uns quants kilometres. No em queixo de la feina perquè a mi m'agrada molt, sino que em queixo de mi mateix de no poder donar més de mi mateix, però no em queda temps per a res.

Sols tinc el consol de que la setmana vinent acabó examens... això si... ja m'han trucat per fer hores de més a l'hospital.. i la veritat és q em va malament per als examens.

Bé, que hi farem, en 1 setmana, comencen les vacances i no les deixaré escapar per començar, avui s'inagura la ja esmentada vilanetparty, i m'hi passaré el cap de setmana col·laborant amb el que pugui.


Res més, viam si dic alguna cosa demà o després.. jo que se.
Aprofito per donar records a algu amb qui vaig parlar ahir, recorda que tenim pendent un "pendre algo".

No hay comentarios: