viernes, julio 07, 2006

Un abans i un després de 12h H

l'Abans:

Fa un parell de dies vaig anar a examen a Tarragona, després d'haver perdut la convocatoria d'un altre pq treballava, llabors em vaig trobar amb la professora de l'assignatura en qüestió, i parlant amb ella em va concedir una convocatoria extraodinaria, això volia dir que l'endemà, és a dir, ahir, vaig tornar a fer examen, al seu despatx sols els dos, sota l'aire condicionat que no hi ha a les aules.
L'examen em va anar bé, amb lo qual he aprobat l'assignatura, això em va alegrar molt el dia.
D'altre banda a la nit, cap a 22h després de plegar em vaig trobar una noteta de la supervisora que em canviava el torn, així doncs el dia d'avui em tocava fer.. 12h ni una més ni una menys.
Total que vaig decidir anar a sopar per celebrar-ho.

El Després:

He passat 12h intensives de Buscapersones, de pujar i baixar escales, ascensors, lliteres, moure gent... estic ... exhaust. Tot i això he decidit anar a sopar amb els amics, això sí, jo ara marxo a dormir.. perquè demà a les 8 hi he de tornar a ser, i em preocupa que porti dormin una mitjana de 4 o 5 hores durant els últims dies.
Sols penso en que demà, quan plegui seré lliure* fins el dilluns i podré gaudir de la festa major de la granada.


*Si no és que la supervisora em canvia torn.

No hay comentarios: