miércoles, junio 21, 2006

Sopar Sant Joan 2k6

Finalment està decidit:

Anirem a Tarragona, comfirmo que podem sopar al meu pis, així que aneu preparant per endrapar, això sí, un pre-requisit és ser polits i deixar-ho tot net, com si no hagués vingut ningú :P

Assistents al sopar:

- Xavier Cuscó, alias el "Cusky"
- Oriol Tutusaus, alias-original "Tutu"
- Xavier Palau, alias-nocurrat "Palau"
- Jordi Bargans, alias-otronocurrat "Bargans"
- Antoni Pinyol, alias-fruiter el "Pinya" + acompanyants a concretar
- Adrià Camara
- Marina Lopez + Mireia aviamsicola? i ha colao xD
- Francesc Mercader, alias "er-Merca"
- Cristian
- Toni Jimenez
- Poder Pako.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

això es un caos,sempre ha de passar el mateix?tot es sabrà una hora abans?Calafell està bé i asorbe més aprop que tgn,sempre es pot sopar per vila,i després anar cap a calafell a la platja o a les festes dls xiringuitos o algo...Jo he d'informar ben aviat al de los madriles...^^'

Rekin dijo...

Jo ho sento, pero vui festa. Així que, en el cas que cobri el divendres, em decanto per tarragona.

No tinc ganes d'anar a calafell i estarme fins les 3 i pico en plan "ara q fem, ara on anem" i despres que la gent acabi rallada, uns al louie vega i els altres a ves a saber on.

Clar que no se si tindre pasta, així que decidiu vosaltres i jo aniré on faci falta.

Per si de cas, jo ja he dit la meva. Una segona opció seria vilafranca, que hi ha una festa a les pistes, la tercera bcn i x ultim calafell.

Au.. jo ja he opinat
:P

Spicouc dijo...

Doncs amics, proposo Tarragona, hi han molts més locals per anar.
Després aquí Tarragona tindriem l'opció d'anar a Reus(15m) que fan barraques, cito textualment:

"Revetlla de Sant Joan a les Barraques de Festa Major amb els grups Raskolnikov + Whiskyn’s + Elèctrica Dharma."

Per a més informació:
http://www.tinetagenda.org/index.php

Proposo sopar a Sant Jaume al poligon a un restaurant que van obrir no fa molt, és rotllo braseria, i t'afartes i no és car. La idea seria reservar la pasta del vi del sopar.. per cubatilles no?

Anónimo dijo...

spicouc borratxo ! que és aixó de guardar per cubates... xD

Spicouc dijo...

Prae... ya te pillaré xD

Afegeixo més coses a l'opció Tarragonina:
- A la platja del miracle fan festa, crec q toquen grups i tal.
- A la plaça del mercat, també toca orquestrilla veraniega i tal.

Anónimo dijo...

mmmm ja the deixat al msn el que,x part meva ja tasseguro k possiblement em decanti x bcn,dmà et dire algo igualment,il Francesc x ara diu que no hi compteu pq no sap re,si arriba aviat donarà senyals d vida.Ara mateix no puc dir+,stic cansadissima i piro a dormir :)

Spicouc dijo...

Confirmada la assistència final de la Marina, pro no amiga :(
I perquè vingui el Palau [i el Merca], s'haurà de fer un intringulis