lunes, junio 12, 2006

Sóc un desastre

Porto ja no se quants dies estudiants i els que em queden, i creieu-me quan us dic que se m'han tret les ganes d viure, més malament no pot anar la cosa. La meva re-enganxada estudiantil no està sortint a cor que vol, més aviat tot el contrari, em considero un desastre estudiantil, sempre em quedo a un pam de conseguir-ho...
Tothom em considera una persona amb molta sort, que consegueixo el que vull, feina, amics.. etc, però jo el que vull són simples aprovats, però sembla ser que no sóc capaç de fer-ho per mi sol. Tinc ganes de que tot això s'acabi per lamentar-me del tot, i no haver-ho d'anar fent mentres encara m'estic cavant i fent més gran la meva propia tomba.

realment, no estic gens content amb els estudis, l'any vinent espero que sigui millor la cosa.

No hay comentarios: