lunes, diciembre 05, 2005

Cançons Prohivides

He decidit crear un post només per a dir aquelles cançons, que ja cansen, amb les quals haurien d multar als propietaris dels locals musicals al posar-la, comencem:

- Comeranas de seguridad social.
- Tequila, salta yo digo salta...
- Ska-p tot lo q fiquin.
- Walking on sunshine.. molt maca pro ja cansa q és dels... 80!
- I will survive... ho sento pro fa rabia. I la van recuperar de la cripta on crec q ja hauria de tornar-hi.
- Electrica Dharma.. no, no, no, i no.
- Fiesta pagana de mago de oz.. tenen cançons més bones com per posar sempre aqueta.
...

5 comentarios:

Anónimo dijo...

diria que qualsevol cançó d reggeton es pot afegir a la llista,xo k fariem sns elles?no podriem remenar el cul xDD
les ja anomanades per vosaltres a la foguera x stJoan,i segur que avui a la nit,podré afegirne unes quantes més,dmà ja les sabré...

Anónimo dijo...

la princesa de la revolta tb sobra...massa vilafrankista per mi.
Em nego tb a escoltar l'orella de vangog, li haurien d'haver tallat els collons i no l'aurella...
tampoc em motiva qualsevol d'inadaptats, és que jo estic potser massa adaptat?
ja no em parlem d'algunes cançons que abans em donaven bon rollo i ara només em porten mals records, aquestes me les guardo.

aufwiedersehen freunden

P.D:un altre bot per funky cold medina

Anónimo dijo...

Pos que voleu que us digui. A mi les cançons del post m'agraden i em donen bon rollu.

Fins i tot el reggeton pot ser divertit si l'ambient acompanya i hi ha ganes d moures i pasaru b.

Personalment, no prohibeixo cap canço. Per alguna cosa hi ha locals amb diferent musica.

Spicouc dijo...

em sembla que algu no ha entés el significat del post, evidentment qualsevol música pot ser ballable, com deia la meva profe de música m'hi ha de molts tipus incloent-hi picar amb un martell la paret.
Lo que es demana en el post, és una cançó que et fa ràbia.
Per exemple:
- 1, 2, 3 responda otra vez: Funky Cold Medina.
- Qualsevol del Canto del loco, especialment "la madre de José", i la cançó de le sabatetes dels collons.
- Don't worry be happy, gran clàssic del CANSINISMO, usease que ja és cansina la cançó.

Anónimo dijo...

don't worry be happy mola. Bobby McFerrin for president!