martes, diciembre 20, 2005

Cap d'any!

Hola a tots, em direu que encara tenim temps, però jo ja estic pensant en que fer per cap d'any.Així que deixo aquí les meves propostes:

- Sopar a casa meva, Sant Jaume, que tenim la casa per nosaltres i hi cavem tots. I sortir, ho decidim.

- Sopar a tarragona al pis que no hi ha ningú, i sortir per tarragona-reus. (es poden quedar a dormir al pis unes 8 persones):
-->especifico: hi ha festa Odissea al pavelló olímpic de Reus, amb continus busos gratix q van d tgn a reus, només es paga la festa amb barra lliure, no recordo el preu ara, ja ho diré

Ja anireu dient el què.

L'Adrià proposa:
I una altra proposta(que suposo q a la gent li fara mandra) es agafar el tren, nar a sopar a bcn, nar d festa a bcn i tornar a alguna hora de mati havent esmorzat, tb en tren.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

De fet ja fa 2 setmanes ks parla lo de cap d'any.
La 1a proposta keda completament anulada.
Ho sento molt però st jaume cau en el no res, és a dir no està a un lloc proper de festa a peu.

Spicouc dijo...

sense comentaris

Anónimo dijo...

Ja fa 2 setmanes q es parla de cap d'any?

Bé, jo com sempre no m'entero de res fins q no esta montat i a falta de 3 hores em diuen el què :D

Personalment la idea de st jaume no la trobo bona mes q re pq dpres haurem d pillar el cotxe per collons, i aixo no agrada a ningu.

A tarragona estaria b, sempre que ens poguem kdar a clapar i no haguem d'agafar el cotxe.

A vila tb estaria b, xo es mas d lo mismo. Aixo si, si ens kdem a vila proposo buscar llocs pq els que venen d fora tinguin on dormir, tb x no pillar el cotxe.

I una altra proposta(que suposo q a la gent li fara mandra) es agafar el tren, nar a sopar a bcn, nar d festa a bcn i tornar a alguna hora de mati havent esmorzat, tb en tren.

Jo ja ho he deixat a l'aire.

Spicouc dijo...

Afegeixo al post original la proposta de l'Adrià que no em sembla pas malament, però com sempre.. aguantar fins ven passades la matinada i esperar un tren i/o bus.. fa algo de grima.
Tarragona powa!
i jo com l'Adri, no tenia ni zorra!

Anónimo dijo...

jo només comento una cosa pq jo ni zorra del que faré ni on estaré...xò sabeu que per cap d'any a bcn es tripliken els preus oi???????no es el fet d sortir i sperar el tren a 1a dl matí,sino que per sopar no hi ha llocs i tot a partir d 60€menú i festa mínim 30€ i potser consumició..és per plantejar-s'ho.

Desaliñado dijo...

Jo m'apuntaria al rollito, com a guest Starwarro. Encara que no espereu que us faci un tour per tarragona que porto tants anys allunyat d'aquesta zona que per mi es territori verge. Be, i per una nit de cap any, nomes puc esperar no gastar-me tot el sou, agafar un bon pet i no tenir que dormir ni a 'la comiseria'. :-P
Lo de ligar ho deixo pels professionals, sinverguenzas de pura soca i mira fins on he arribat que prefereixo que hem toqui la rifa de nadal!!!

:-)

Anónimo dijo...

Bé, ja mé cansat!!!!!

A vera, com sempre he de pagar jo els plats trencats.
Mira, si la gent fins ara no ha sabut re del que s'ha parlat és per raons molt fàcils d'entendre.
1- No s'ha parlat en serio, sols converses de cafè, ples que quedem cada puta tarda per prendre algo i xerrar de diversos temes, entr altres, el k es podria fer i no fer per cap d'any.

Lo de "sense comentaris": St Jaume és fàcil d0entendre que no s'hi anirà, doncs és agafar cotxe tant pels residents com els foranis.

Per acabar, a mi tant me fot a on anar per cap d'any, jo sols vull brindar quan tokin les 12 amb els meus amics, ja sigui en una comisaria , a casa meva, o tarragona, barcelona, on sigui.