jueves, diciembre 15, 2005

El Gos perdiguer...

Dimecres vaig anar a entregar un treball a la facultat que em van fer repetir, tant a mi com a una companya, així que una vegada entregat ens vem dir que fem, i evidentment la companya em va dir "estic super estressada, monanem de compres", i vem anar a l'Eroski a comprar cosetes, de fet roba, i més concretament, només per ella, vem passejar per aquells passadissos de botigues fins que al final es va decidir a enprovar-se coses, i llavors va ser quan s'em va ocorrer aquet post. Us heu parat a fixar mai la de nois que van darrera les dones com un gos perdiguer quan es va de compres, que ademés acaben transformant-se en un perxero, fins que arriba el moment en que ella ha d'entrar a l'emprobador i et quedes sol, i vaig pensar, que fas mentres esperes? i s'em van ocorrer coses:
- Mirar roba i pensar.. ai si aqueta prenda me l'ensenyesin en privat.
- mirar el sotre, parets i miralls.
- Contar els borrissols que conté la botiga de no escombrar.
- Observar les dependents com van plegant la roba.
- Mirar i criticar i riure's de la gent que hi ha a la botiga.
- Espiar els vestuaris ja que mai saps quan veuràs una alegria.
...
i una llarga llista de coses que podriem afegir.

No hay comentarios: