martes, diciembre 27, 2005

Recordarem dissabte

Que vem fer? doncs una mica de lo de sempre, sopar, anar al transit i estar una estoneta ballant i veient els amics com entren i surten del local, fins que vem decidir marxar al cau on acabem sempre, el teatre, que per cert, felicitarem al DJ que em dona a pensar que ha llegit les critiques perquè últimament algo ha millorat amb la música.

Ja a la discoteque, de guateque, em va sorpendre trobar-me una vella i bella amiga del passat, que em va venir a saludar i a interesar-se per la meva vida...
questio: ho trobo només extrany jo, o últimament no hi ha cap dona que et vingui a saludar?... i varem estar xerrant una bona estona i ens vem posar una mica al corrent, al final vaig acabar fent com sempre, quan sembla que la cosa va bé, vaig despedir-me, perquè com dic jo, no m'agrada fer-me pesat i que tampoc s'em recordi com a tal, així que amb un bon regust de boca vaig fer mutis.

Cap al final de la nit ja va ser el moment més emotiu, ens van posar una cançó que ens uneix a tots els amics, Bohemian Rhapsody de Queen, ens vem encerclar tots plegats i la vem cantar a l'unisó per a que tothom pogués sentir-nos, només van faltar llagrimes.

Després d'això final i cap a casa. Companys, ho hem de repetir.

No hay comentarios: