martes, diciembre 13, 2005

Un Pont

La setmana passada com la majoria de mortals, estudiants, vaig fer festa, especificament parlant, festa fotre! És a dir, que em va tocar acabar un parell de treballs de la facultat.

Malgrat això evidentment que vaig sortir amb els amics a sopar i aquetes coses, evidentment varis dies, sempre contrastant l'economia, perquè la realitat és que això és lo que et condiciona més.

Vem sortir pels locals de sempre i em vaig trobar amb varies de les persones de qui ja us he parlat en alguna ocasió, i de les quals, aquet cop no entraré en detalls perquè he pensat.. cal? i en resposta m'he dit, nop m'ho guardo per mi.

M'agradaria desde aquí desitjar un bon viatge a un bon amic que marxa a treballar una temporada lluny:

Bon viatge amic ens veiem aviat que aquí hi ha gent que t'enyorarà fins que tornis.

1 comentario:

Anónimo dijo...

no vull treure l'extracte de la compte corrent pq sé que en aquest pont m'he arruinat :(
que tal fer alguna skapadeta a madriz en algun mes d l'any?:P
jo ja l'enyoru....:(