lunes, diciembre 05, 2005

La distancia relativa

Perquè el títol de distància relativa? doncs la resposta és ben senzilla:
Últimament estic sentint una frase per tot arreu:

-" Hi ha la mateixa distància d'aquí allà que d'allà a aquí "-.

I penso jo, quina ràbia de frase, tots els cops que l'he sentida ha sigut en plan, alguúque va a parlar amb un amic/amiga i li diu ei que no m'has vingut a dir algo, i llabors l'altre respon amb aqueta frase.
Penso jo que és la rentada de mans més gran que s'ha fet en tota l'història, crec que és més odiós que et diguin això que no pas que t'engenguin dient-te que no tenen ganes de parlar amb tu.
Proposo:
- quan ens diguin aqueta frase respondre: la distància és relativa però les ganes de parlar que tens amb mi vec que són infinitament paral·leles a les meves, i que mai el seu producte escalar serà 0. --> i et quedes més ample xD

**Opcionalment es pot afegir: "bé, et deixo que vaig a parlar amb algú més interesant i que val més la pena que tu".

mm ara que hi penso lo últim potser seria d lo millor xD

2 comentarios:

Anónimo dijo...

quanta raó...jo crec que a partir d'aquesta nit la resposta la començaré a aplicar,pq situacions aixi ja son cansines...la gent és relativa xD

Anónimo dijo...

el problema de les rectes paral.leles és que ho són fins l'infinit i mai s'arriven a trobar...en sóc un expert.
Per part meva prefereixo rectes perpendiculars que com a mínim es troben un cop a la vida.
Ja està bé d'excuses...si no et volen vore el jetu que ho diguin i llestos.
aufwiedersehen canalla