miércoles, marzo 15, 2006

Scotland's trip 10th day

El dia comença bé per a l'equip, la Betlem està batallant fer un sangüitx de tonyina i el primer que li passa és que se li trenca l'obre-llauna que porta de serie, les torrades se li cremen... tota una odissea. Jo per la meva banda intento fer un tallat, però no tenim llet, així que decideixo tirar pel dret i pendre-li a la malcarada de l'encarregada, em dirigeixo a la seva ampolla de llet i li birlo lo just per fer-,me el meu cafetó.
El dia comença amb rajos de sol, cosa que és bona, ja que és el segon dia que veiem el sol en 2 setmanes, que casualment coincideix amb el dilluns, jo em pregunto, és possible que només hi hagi sol els dilluns en aquest pais? Per cert.. a migdia ja ha desaparegut el sol.. era d'esperar jeje.
L'ambient anglés avui ha estat difícil per mi, jo no se perquè desconecto, desconecto fàcilment el xip i em perdo quan diuen les coses, això suposo que a tots ens passa però bé avui per sort he tingut un infemrer que m'ha ajudat molt a adaptar-me i al final de la jornada he acabat entenent quasibé tot i perdent poc el fil de les converses. El rodatge és bo!

Comentaré de l'hostal que ara estan de busca i captura, una rata/ratolí ha sigut vist a la cuina i la seva casa és ben aparent a la paret, i les seves deposicions també perquè estan per sota l'estanteria.
Comentaré com han netejat les "depos" de l'animaló perquè m'ha fet molta gràcia, l'home en questió de l'hostal, ha agafat una gerra d'aigua calenta i l'ha abocat a sobre, seguidament i ha refregat una toballola... de les que nosaltres usem a la cuina per aixugar les mans... així que ara em miro les toballoles 2 cops.

Tornant a casa m'he quedat amb una idea que m'ha aparegut reflexionant sobre la bandera escocesa. Realment el color d'aquesta bandera, té una referència molt clara, el preciós color dels ulls d'aquestes nadiues.

No hay comentarios: