viernes, marzo 17, 2006

Scotland's trip Penúltim dia

Primerament de matí hem anat a fer una petita compra de records i després hem anat cap a la facultat a fer l'avaluació final, un full amb un munt de preguntes i preguntes que haviem de complementar escrites, després la tutora ens ha convidat a anar a dinar fora de la facultat, en un lloc típicament anglés, usease de sanguitxs i coses d'aquestes, jo per la meva part he menjat una papata al forn amb salsa de mores i formatge brie.. una mica raro tot plegat pro no estaba malament, era comestible. A l'hora de la despedida ens despedim de la tutora a la catalana, 2 petons per banda i una abraçada, a lo que ella es queda molt sorpresa, evidentment hem rigut tots plegats.

Quedaba la segona part important del dia, més compres.. jo no, ja he quedat amb els de casa que no he comprat records, els records són les meves fotos i el millor regal és la tornada a casa. Per a molts això seria una decepció, però per d'altre banda trobo que així t'estalvies els mals de cap que comporta triar un regal per cada membre de la família, a part del que s'estalvia la butxaca, amb els diners dels regals a casa els hi puc pagar un sopar de benvinguda.

I ara fa una estona han començat a tancar maletes en Miguel i la Betlem, així ja es preparen per demà, segur que ma mare deu pensar, si llegeix això que segur que jo ho deixo tot per l'últim moment, doncs no és així, en aquest cas jo la maleta la vaig preparar ahir per la tarda, i ja em vaig separar la roba d'avui, només em quedarà posar la toballola demà pel matí.


D'aquí una estona toca jornada de reflexió i finalitzar tot el menjar pendent que ens quedi, després potser sortirem a fer un brindis de despedida al bar que tanta bona música ens ha ofert
, el Finnegan, tot aprofitant que avui estan celebrant el St Patrick's Day.

Ens diem algo, espero que havent tornat ja a casa.

P.D: he borrat les primeres fotos, les del primer enllaç per aclarir-nos, miraré de fer uns canvis perquè me n'hi capiguen més, ens veiem.

No hay comentarios: