domingo, marzo 05, 2006

Scotland's trip 1st day

Ahir de bon matí m'acabo d tancar la maleta i em decideixo a dutxar-me, amb la dificultat que comporta quan l'última persona que el va fer servir el va deixar desconectat, per tant, no tenia aigua calenta :( i ara que faig, doncs Calm down, l'endollo i em decideixo a preparar-me l'últim esmorzar, tall de pizza d la nit anterior, torrades amb mantega i confitura, i finalment galetes i café amb llet, toma! Hora després aigua calenta, i dutxa ràpida! acabo i truquen porta, el taxi (els papis) ja són aquí, toca marxar cap a l'Aeroport! així que.. cap a Reus, xou de maletes, kilos de més, entrepans.. etc.
Ryan Air information.. q si sortida emergència q si no se q.. etc... ja tot en anglés de megafonia, és a dir, codificat pq no hi ha ningú q ho entengui.
El vol no va estar gens malament inclús vaig dormir una estoneta, tot i que hi havien les típiques Teens montant un escandol espantós, pa matar-les. D'altre banda jo em feia el distret i sentia com discutien una parella d'irlandesos del meu costat.
Per fi a Dublin, a buscar les maletes, i ara què fem? on anem, coi! si aquí és una hora menys! per tant ens queden 4 hores d'espera fins al nostre vol, amb lo q vem decidir anar a menjar algo. Ens vem asseure a les taules del Mc rata, i vem treure els nostres entrepans d pernil salat llestos per ser devorats. En aquell moment teniem una xiketa menuda asseguda a sobre el pallassete del mc rata fent-nos ganyotes, i li vaig fer una foto, llàstima no haver-la enganxat, però clar tal i com estan els temes internacionals, a l'igual acabo a la pressó per fer una foto a una menor. Acabat el dinar, em vaig escapar cap al bar a buscar un capuccino, i amb la de dependentes que hi ha en el mon, em va tocar la més sosa del mundo mundial.
Després de reposar i esperar que passessin les hores, vem anar a obrir maletes i buidar-les per no pagar taxes d transport, vem conseguir treure'ns de sobre uns quants quilets i vem embarcar pagant només 2 kilos d més entre tots.
Aquí ja ens van fer passar pels detectors de metall, i com a cosa curiosa diré que a la companya li van fer treure les botes que portaba, així que li va tocar nar descalçada durant uns instants, un pèl exagerat no? En aquets moment em va trucar lo PAN i vem xerrar una estoneta :P

Mentres feiem l'última hora d'espera pel vol vem coneixer al Carlo i al Mateo, 2 italians, el primer d'ells no callaba ni sota d l'aigua amb botes de ciment, diuen q jo xerro pro aquet.. increible.

Un vol després, ja erem a Edinburgh, i ens vem trobar amb el primer susto, les maletes no sortien.. vinga a esperar que no apareixien, fins que van parar les cintes i va apareixer una dona del personal que ens va dir que no s'havien perdut, que tot just acabaven d'arribar les ultimes maletes.

Sortim del maleteram i deseguida ens trovem amb el nostre contacte amb la Napier university, els quals ens agafen en cotxe i ens porten a l'allotjament, mentres anavem ens van explicar que si tenien familia a espanya i aquetes coses, sobretot recalcar q deien q naven de vacances a l'estiu.. no si és q tontos no són, amb la calda que fa a casa i el fred d'escocia, tu que triaries? jeje

Amb la nit ja entrada, vem arribar a l'hostal, una espècie d'antro que recorda a una casa d colonies amb dret a cuina limitat, lavabos compartits, i dutxes mixtes... guarro no és, pro tampoc cap luxe.

Així que després de divagar molt, decidim anar a dormir, demà serà un altre dia.

No hay comentarios: